Spis treści
- Ogólne warunki
- Ceny, obliczanie VAT i zamówienia
- Dostawa i wysyłka
- Prawo do odstąpienia, zwroty i wymiany
- Reklamacje i warunki gwarancji
- Spory i obowiązujące prawo
- Ograniczenie odpowiedzialności
- Powiadomienie dla klientów spoza EU
- Informacje o produkcie
- Zmiany warunków
- Dane osobowe i prywatność
- Pomóż nam pomóc Tobie
1. Ogólne warunki
Aby dokonać zakupu w Barista i Espresso (www.barista-espresso.se i powiązanych domenach) musisz mieć ukończone 18 lat. Umowa kupna zostaje zawarta, gdy Twoja płatność została zatwierdzona przy zamówieniu w naszym sklepie internetowym.
O jeśli używasz danych osobowych innej osoby bez jej zgody i prowadzi to do szkody finansowej lub innej dla Barista i Espresso, zgłosimy to na policję.
Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania sprzedaży.
O jeśli transakcja zostanie oznaczona jako ryzykowna, zastrzegamy sobie prawo do zażądania dodatkowej weryfikacji tożsamości za pośrednictwem truid.app. Oczywiście masz prawo odmówić, ale mamy prawo również odmówić sprzedaży.
2. Ceny, obliczanie VAT i zamówienia
2.1 Ceny: Przy kasie ceny w naszym sklepie są przeliczane na lokalną (europejską) walutę, franki szwajcarskie, korony norweskie i funty brytyjskie w zależności od Twojego adresu dostawy (nie Twojej lokalizacji geograficznej!).
2.2 Obliczanie VAT: Dla wszystkich klientów w EU ceny zawierają VAT, który jest obliczany według lokalnej stawki VAT w zależności od Twojego adresu dostawy. Stawki VAT różnią się w zależności od kraju. Aby zobaczyć swoją cenę z odpowiednim VAT-em, skorzystaj z selektora kraju w naszym sklepie (w prawym górnym rogu strony).
O jeśli nie używasz odpowiedniej domeny dla swojego kraju podczas dodawania produktów do koszyka, odpowiednia waluta i stawka VAT będą stosowane przy kasie w zależności od Twojego adresu dostawy.
2.3 B2B w EU: Możemy dostarczać do innych firm w EU bez naliczania VAT, ale wymaga to ważnego numeru rejestracji VAT od firmy, aby to było możliwe.
**2.4 Klienci spoza EU, w Norwegii, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii nie są obciążani VAT-em przez nas na Barista Espresso, ponieważ nie pobieramy VAT-u za te kraje. Ceny w naszym sklepie dla tych krajów są zatem niższe (bez VAT), a klienci w tych krajach są odpowiedzialni za opłacenie wszelkich opłat celnych i VAT-u, które wyjęte na granicy.
2.5 Zamówienie: Po złożeniu zamówienia potwierdzenie zostanie wysłane na Twój adres e-mail. Potwierdzenie zawiera wszystkie szczegóły O produktów, ceny, fakturowanie i adres dostawy.
Na końcu tego potwierdzenia e-mail znajdziesz link, za pomocą którego możesz pobrać fakturę.
O jeśli wystąpił jakiś błąd w potwierdzeniu zamówienia, natychmiast skontaktuj się z nami drogą mailową pod adresem info@barista-espresso.se.
W przypadku braku towaru lub błędnego stanu magazynowego Barista i Espresso zastrzegają sobie prawo do anulowania zakupu. W takim przypadku skontaktujemy się z Tobą drogą mailową, aby rozwiązać problem.
Koszty wysyłki mogą być naliczane, w zależności od miejsca dostawy i wagi, i będą obliczane przy kasie. Barista i Espresso zastrzegają sobie prawo do poprawy błędów, takich jak informacje o cenach, promocjach, kodach rabatowych lub informacjach o produktach, które mogą być wyświetlane online lub w sklepie.
2.6 Opcje płatności:
Używamy kilku metod płatności, które są wymienione poniżej:
• Karta debetowa / kredytowa (Visa, Mastercard, Maestro, Amex, Union Pay).
• Apple Pay
• Google Pay
• Shop Pay (z Shopify)
• Klarna Płać później, Płać teraz, Podziel to, dostępne dla klientów w Austrii, Finlandii, Niemczech, Holandii, Wielkiej Brytanii, Danii, Norwegii, Szwecji
• Bancontact
• Ideal
W przypadku płatności bezpośrednio na nasze konto bankowe, prosimy o wcześniejszy kontakt z nami.
W przypadku międzynarodowych przelewów bankowych korzystamy również z Wise.com.
Zazwyczaj rezerwujemy tylko kwotę płatności na Twojej karcie i pobieramy kwotę, gdy jesteśmy pewni, że możemy zrealizować Twoje zamówienie lub O gdy uzgodniliśmy z klientem O że produkt musi zostać zamówiony. W przypadku anulowania po prostu anulujemy rezerwację.
3. Dostawa i wysyłka
3.1 Globalna wysyłka:
Barista Espresso / Machiels Nordic AB wysyła produkty na całym świecie z naszego sklepu.
Niektóre ograniczenia w wysyłce:
Jednakże istnieją ograniczenia od producentów: niektóre ekspresy do kawy i Młyny zaprojektowane na rynek EU nie są przeznaczone do sprzedaży klientom spoza EU, na przykład w USA, z różnych powodów.
Klienci wewnątrz i na zewnątrz EU:
Klienci wewnątrz EU mogą automatycznie finalizować zakupy, ponieważ koszty wysyłki są obliczane dla wszystkich krajów EU, Szwajcarii, Norwegii i Wielkiej Brytanii.
Klienci w innych krajach muszą najpierw skontaktować się z nami i poinformować nas O co zamierzają kupić oraz podać adres dostawy, abyśmy mogli uzyskać ofertę wysyłkową od naszych firm kurierskich.
3.2 Czas przetwarzania:
Naszy czas realizacji wynosi do 24 godzin w normalnych okolicznościach, z maksymalnie 2 dniami, gdy mamy wiele zamówień do obsłużenia, a w okresie świątecznym może być dłużej.
Zamówienia składane w weekendy i w piątki po południu są wysyłane w poniedziałek lub wtorek.
3.3 Odbiór u nas:
Oferujemy możliwość odbioru zamówień u nas i u naszych dostawców w Szwecji dla większości produktów, pod warunkiem, że produkt jest dostępny w magazynie. Aby odebrać swoje zamówienie, wybierz "Odbiór" jako opcję dostawy w kasie. Skontaktuj się z nami pod info@barista-espresso.se po zakończeniu zakupu. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą ważny dowód tożsamości podczas odbioru paczki. O jeśli ktoś inny odbiera paczkę w Twoim imieniu, musi okazać zarówno swoje ID, jak i Twoje.
Cena: Zawsze darmowa (tj. brak opłat za dostawę)
3.4 Metody wysyłki/firmy kurierskie:
Używamy Postnord Szwecja, UPS, DHL, DB Schenker i FedEx i zawsze dostarczamy numer śledzenia.
3.5 Dostawa:
• Czas dostawy wynosi 1–5 dni w Szwecji (normalnie, w zależności od odległości i obciążenia firm kurierskich) i może być dłuższy poza Szwecją. Produkty zamawiane na życzenie zajmują więcej czasu: średnio 1–2 tygodnie.
• Dostawa do najbliższego punktu odbioru dla podanego adresu. Twoje towary są wysyłane do najbliższego punktu odbioru do podanego adresu. Gdy paczka dotrze do punktu odbioru, otrzymasz powiadomienie i możesz odebrać swoją paczkę z ID oraz numerem śledzenia lub czterocyfrowym kodem. Odbiór może być dokonany osobiście lub przez pełnomocnika. Pełnomocnik musi okazać zarówno swoje ID, jak i ID kupującego.
Aby chronić przed oszustwami, zastrzegamy sobie prawo do dostarczenia do najbliższego punktu odbioru, gdzie zawsze wymagane jest okazanie dowodu tożsamości podczas odbioru. Ta usługa nie zawsze jest jednak możliwa, ponieważ firmy kurierskie nie zawsze oferują tę opcję. W takich przypadkach dostarczamy bezpośrednio pod Twoje drzwi.
O jeśli wystąpią opóźnienia w dostawie (bez wcześniejszego poinformowania Cię O o dłuższym czasie dostawy), skontaktuj się z nami pod info@barista-espresso.se.
3.6 Błędna dostawa:
O jeśli otrzymasz towar, którego nie zamawiałeś, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod info@barista-espresso.se, a pomożemy Ci zwrócić towar.
3.7 Uszkodzenia w transporcie:
O jeśli zauważysz uszkodzenia w swojej paczce, zgłoś to niezwłocznie pod info@barista-espresso.se . Zalecamy, abyś nie przyjmował uszkodzonej paczki, ponieważ nie można jej już śledzić przez przewoźnika. O jeśli zauważysz uszkodzenia po otwarciu paczki i można je powiązać z transportem, skontaktuj się z nami Barista Espresso natychmiast.
3.8 Odpowiedzialność:
Nie ponosimy odpowiedzialności finansowej za opóźnienia spowodowane przez firmy transportowe.
3.9 Obliczanie kosztów wysyłki:
Koszty wysyłki są obliczane na podstawie wagi paczki i miejsca docelowego.
4. Prawo do odstąpienia od umowy, Zwroty i Wymiany
4.1 Ogólne informacje O prawo do odstąpienia od umowy i wymiany
Na barista-espresso.se masz 14-dniowe prawo do odstąpienia od umowy przy zakupach w naszym sklepie internetowym. Możesz zwrócić towar w ciągu 14 dni od jego otrzymania i otrzymać pełny zwrot pieniędzy. Produkt musi być w stanie nienaruszonym — nie może być używany, ale może być rozpakowany i dokładnie sprawdzony. Produkt musi być zwrócony dobrze zapakowany w oryginalnym opakowaniu, a ważne jest, aby dotarł w nienaruszonym stanie. W takim przypadku jesteś odpowiedzialny za to, abyśmy otrzymali towar oraz za pokrycie kosztów wysyłki zwrotnej. W większości przypadków możemy zorganizować dla Ciebie etykietę wysyłkową.
Prawo do odstąpienia od umowy nie dotyczy kart podarunkowych, towarów eksploatacyjnych, żywności ani towarów zamówionych specjalnie dla klienta.
Klienci spoza EU: Niestety nie możemy zaoferować 14-dniowego prawa do odstąpienia od umowy z powodu ewentualnych problemów celnych związanych z VAT i podatkami importowymi. Jednak zapewniamy 1-roczną gwarancję na wszystkie nasze produkty, ale koszty wysyłki napraw są odpowiedzialnością klienta.
W celu uzyskania innych warunków i praktycznego zarządzania zwrotami, zapoznaj się z sekcją Zarządzanie zwrotami poniżej. Możesz także zwrócić produkt bezpośrednio do nas; zapoznaj się z sekcją Zarządzanie zwrotami w celu uzyskania szczegółów.
Możesz przeczytać więcej O szwedzkiego ustawodawstwa O dotyczącego zakupów na odległość na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konsumentów.
Lub przeczytaj O swoje prawa na oficjalnej stronie EU:
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/shopping-consumer-rights/index_sv.htm
4.2 Anulowanie zamówienia
O jeśli chcesz anulować zamówienie, które złożyłeś, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta tak szybko, jak to możliwe pod adresem info@barista-espresso.se . O Twoje zamówienie zostało już przetworzone i przekazane firmie transportowej, dlatego nie jest już możliwe jego anulowanie, a Ty jesteś zobowiązany do przyjęcia swojego zamówienia. O Jeśli chcesz anulować zakup po otrzymaniu towarów, obowiązuje standardowe prawo do odstąpienia od umowy oraz zasady dotyczące zwrotów. Prawo do odstąpienia od umowy obowiązuje od dnia, w którym otrzymasz zamówione towary. Aby uzyskać więcej informacji O o prawie do odstąpienia, przeczytaj rozdział 4.4.
4.3 Prawo do wymiany
Masz prawo do wymiany swojego produktu na inny towar w naszym sklepie internetowym w ciągu 14 dni. Prawo do wymiany obowiązuje O pod warunkiem, że produkt jest w oryginalnym stanie — nie może być używany, ale może być rozpakowany i dokładnie sprawdzony. Produkt musi być zwrócony starannie zapakowany w oryginalnym opakowaniu i ważne jest, aby dotarł nienaruszony. W takim przypadku ponosisz koszty wysyłki zwrotnej. O Jeśli produkt, na który chcesz wymienić, kosztuje więcej niż oryginalny, obciążymy Cię różnicą w cenie oraz ewentualnymi dodatkowymi kosztami wysyłki. O Jeśli nowy towar kosztuje mniej niż oryginalny, zwrócimy Ci różnicę tą samą metodą płatności, która została użyta przy zakupie. O Jeśli chcesz wymienić swój towar, skontaktuj się z info@barista-espresso.se po pomoc.
4.4 Prawo do odstąpienia
Masz zawsze prawo do anulowania swojego zamówienia w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Termin na odstąpienie zaczyna się od dnia, w którym otrzymałeś ostatni towar w swoim zamówieniu. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod info@barista-espresso.se po pomoc w sprawie prawa do odstąpienia.
Kiedy skorzystasz ze swojego prawa do odstąpienia, zwrócimy wszystkie płatności od Ciebie, w tym koszt naszego standardowego sposobu wysyłki, po otrzymaniu towaru i jego inspekcji.
O Jeśli towar i opakowanie są w tym samym stanie, w jakim je wysłaliśmy, a towar nie był używany, natychmiast zwrócimy Ci pełną kwotę minus koszty wysyłki zwrotnej O które zorganizowaliśmy.
Musisz zwrócić lub dostarczyć towary do nas bez zbędnej zwłoki i nie później niż 14 dni od daty, w której poinformowałeś nas O o swoim odstąpieniu.
O Jeśli używałeś produktu i mimo to chcesz anulować zakup, możemy rozważyć przyjęcie zwrotu, ale może to skutkować obniżeniem wartości, za które jesteś odpowiedzialny. Takie przypadki są rozpatrywane indywidualnie.
Prawo do odstąpienia nie dotyczy kart podarunkowych, artykułów konsumpcyjnych, żywności oraz produktów zamówionych specjalnie dla klienta.
Klienci spoza EU: Niestety, nie możemy zaoferować 14-dniowego prawa do odstąpienia z powodu ewentualnych problemów celnych związanych z VAT i podatkami importowymi. Jednak utrzymujemy 1-letnią gwarancję na wszystkie nasze produkty, ale koszty wysyłki do naprawy ponosi klient.
Dla klientów B2B nie obowiązuje ta sama prawo do odstąpienia od umowy jak w przypadku klientów indywidualnych. Zgodnie z Ustawą o Zakupach klienci B2B nie mają możliwości zwrotu towarów jedynie z powodu zmiany zdania. Nie akceptujemy zwrotów od klientów B2B za anulowane zakupy O, chyba że umówimy się z klientem O inaczej.
4.5 Obsługa zwrotów przez dział obsługi klienta
W przypadku zwrotów musisz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod info@barista-espresso.se. Zwrot towarów musi być zawsze potwierdzony potwierdzeniem zamówienia. Jesteś odpowiedzialny za to, aby towary dotarły do nas w nienaruszonym stanie, co jest ważne O jeśli zdecydujesz się zwrócić produkt inną metodą niż ta, która została użyta przy dostawie. Upewnij się, że towar jest dobrze zapakowany i w oryginalnym opakowaniu.
W przypadku zatwierdzonych reklamacji i gwarancji Barista oraz Espresso pokrywają wszystkie koszty, w tym koszty wysyłki. Gdy korzystasz z prawa do odstąpienia od umowy, jesteś odpowiedzialny za koszty zwrotu. Masz również możliwość zwrócenia produktu bezpośrednio do jednego z naszych magazynów w Szwecji; więcej informacji poniżej.
Zwrot nie zostanie zatwierdzony, dopóki Barista oraz Espresso nie sprawdzą towaru. W przypadku zatwierdzonych zwrotów i prawa do odstąpienia od umowy, zwrot pieniędzy nastąpi tą samą metodą płatności, która została użyta przy zakupie. O jeśli zwrot nie zostanie zatwierdzony lub O paczka nie zostanie odebrana (w punkcie odbioru), zostanie naliczona opłata administracyjna w wysokości 350 SEK. Takie zwroty nie są uważane za skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy.
4.6 Obsługa zwrotów do naszego magazynu
Masz możliwość zwrócenia produktu bezpośrednio do naszego magazynu w Järna lub do jednego z naszych dostawców. Skontaktuj się z działem obsługi klienta pod info@barista-espresso.se. Te same warunki zwrotu obowiązują jak wspomniano powyżej — produkt musi być w nienaruszonym stanie, w oryginalnym opakowaniu i nie może być używany.
4.7 Wyjątki dla nieodebranych paczek
Twoja paczka zazwyczaj pozostaje w punkcie odbioru przez 7–14 dni po przybyciu, w zależności od wybranego przewoźnika. O jeśli nie odbierzesz paczki w tym czasie i zostanie zwrócona do nas, pobierzemy opłatę w wysokości 350 SEK za nieodebrane paczki.
5. Reklamacje i warunki gwarancji
5.1 Gwarancja i reklamacje
W Barista oraz Espresso masz prawo do gwarancji na wszystkie towary i usługi, które kupujesz u nas. Gwarancja obowiązuje przez 1 rok od daty otrzymania produktu. Jako osoba prywatna jesteś również objęty Ustawą o Zakupach Konsumenckich, która daje Ci prawo do reklamacji w ciągu 3 lat. W Szwecji obowiązuje prawo ochrony konsumentów w Inne, i możesz przeczytać więcej O na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konsumentów.
Nie możemy oferować gwarancji na artykuły konsumpcyjne i produkty spożywcze.
Nie będziesz musiał płacić kosztów wysyłki ani zwrotu O, jeśli produkt okaże się wadliwy i nie był uszkodzony przez Ciebie w wyniku niewłaściwego użytkowania. Zanim zgłosisz reklamację, zawsze skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@barista-espresso.se, abyśmy mogli rozwiązać problem w najlepszy sposób (zobacz więcej informacji powyżej O o zwrotach). Wada musi być zgłoszona w rozsądnym czasie po otrzymaniu produktu.
5.2 Warunki gwarancji
Gwarancja na Sage-odnowione ekspresy do kawy obejmuje jedynie funkcjonalność naszych ekspresów, a nie kosmetyczne ślady użytkowania. Ponieważ nasze Sage-ekspresy są odnowione, oferujemy gwarancję funkcjonalności na 1 rok od daty otrzymania produktu. Gwarancja funkcjonalności obejmuje wady we wszystkich mechanicznych i elektrycznych komponentach wewnętrznych, takich jak pompy wodne, wewnętrzne węże, uszczelki, wyświetlacze, przewody parowe, silniki młynków itp. Gwarancja nie obejmuje zewnętrznych kosmetycznych śladów użytkowania.
Gwarancja na wszystkie inne produkty, z wyjątkiem artykułów eksploatacyjnych i żywności, obejmuje zarówno funkcjonalność, jak i uszkodzenia kosmetyczne.
Wyjątki: O jeśli chcesz skorzystać ze swojej gwarancji i okaże się, że wada była spowodowana czynnikami zewnętrznymi, które nie są objęte gwarancją, będziesz odpowiedzialny za wszelkie koszty obsługi. Barista oraz Espresso-personel decyduje, O czy wada była spowodowana błędem fabrycznym czy czynnikami zewnętrznymi po tym, jak produkt do nas dotarł.
Ekspresy do kawy wymagają regularnego odkamieniania, a O jeśli nie będzie to robione na czas lub O użyjesz niewłaściwego środka odkamieniającego, może to potencjalnie uszkodzić maszyny. O wada spowodowana brakiem regularnego czyszczenia i odkamieniania lub używaniem niewłaściwego środka odkamieniającego unieważnia gwarancję.
O jeśli maszyna zostanie wysłana do naprawy i ustalimy, że wada była spowodowana niewłaściwym użytkowaniem przez klienta, zastrzegamy sobie prawo do obciążenia zarówno kosztami naprawy, jak i wysyłki.
Prawo do reklamacji dotyczy niezależnie od tego, O czy wada jest widoczna, czy ukryta, pod warunkiem że wada nie została spowodowana niewłaściwym użytkowaniem produktu. O jeśli produkt jest wadliwy, Barista oraz Espresso mają prawo do usunięcia wady w ciągu 6 miesięcy. Większość napraw jest jednak realizowana w ciągu 2-4 tygodni. O jeśli to nie nastąpi, masz prawo do otrzymania produktu zastępczego za wadliwy towar. W przypadku uzasadnionych reklamacji zostaniesz zwrócony za wszelkie koszty wysyłki. Reklamacje muszą być składane w rozsądnym czasie. Reklamacje składane w ciągu 2 miesięcy od zakupu są zawsze uznawane za składane w rozsądnym czasie.
Dla klientów B2B oferujemy 1-roczną gwarancję na wszystkie towary od daty zakupu. Gwarancja obejmuje jedynie wady, które występują przy normalnym użytkowaniu i w warunkach określonych w instrukcji obsługi produktu.
W przypadku reklamacji lub roszczeń gwarancyjnych prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta tak szybko, jak to możliwe. Zastrzegamy sobie prawo do oceny i potwierdzenia wszelkich błędów przed podjęciem działań. Wszelkie roszczenia gwarancyjne są rozpatrywane zgodnie z obowiązującym prawem i tymi warunkami zakupu.
Uwaga: Prawo do odstąpienia od umowy dla klientów B2B jest bezwzględne i nie może być wyłączone, nawet w sytuacjach, gdy produkt okazuje się być towarem pokazowym z wcześniejszymi informacjami i ofertami rekompensaty.
Barista i Espresso zobowiązują się zawsze przestrzegać zaleceń Ogólnej Komisji Reklamacyjnej (ARN).
Klienci spoza EU (a także w Norwegii, Wielkiej Brytanii i Szwajcarii): Niestety, nie możemy zaoferować 14-dniowego prawa do zwrotu z powodu ewentualnych problemów celnych związanych z VAT i podatkami importowymi. Utrzymujemy jednak 1-roczną gwarancję na wszystkie nasze produkty, ale koszty wysyłki związane z naprawami są odpowiedzialnością klienta.
Nasze ceny dla klientów spoza EU nie zawierają VAT (szwedzki VAT). VAT i podatki importowe są odpowiedzialnością klienta i prawdopodobnie będą naliczane na granicy.
6. Spory i obowiązujące prawo
6.1 Rozwiązywanie sporów i pomoc w sprawach cywilnych W Barista i Espresso mamy nadzieję, że żadne spory nie powstaną dla Ciebie jako klienta. Jeśli jednak taka sytuacja się zdarzy, pomoc można uzyskać za pośrednictwem wspólnej platformy EU do rozwiązywania sporów. Strona ta jest specjalnie zaprojektowana dla konsumentów, aby swobodnie handlować ponad granicami Europy i uzyskać pomoc O, gdy coś pójdzie nie tak. Strona rozwiązywania sporów EU została stworzona dla klientów kupujących online od firmy z siedzibą w jednym z krajów EU i czujących, że potrzebują pomocy w rozwiązaniu sporu. Odwiedź http://ec.europa.eu/consumers/odr/ po więcej informacji.
Szwedzcy klienci mogą zwrócić się do Ogólnej Komisji Reklamacyjnej (ARN), zobacz arn.se.
6.2 W przypadku sporu stosujemy się do decyzji ARN lub odpowiednich organów rozstrzygania sporów.
6.3 Wszelkie spory dotyczące interpretacji lub zastosowania tych ogólnych warunków będą interpretowane zgodnie z prawem szwedzkim.
7. Ograniczenie odpowiedzialności
7.1 Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody pośrednie, które mogą powstać w związku z produktem. 7.2 Nie akceptujemy odpowiedzialności za opóźnienia/błędy spowodowane okolicznościami poza kontrolą firmy (siła wyższa). Takie okoliczności mogą obejmować konflikty pracownicze, pożary, wojny, decyzje organów administracyjnych, opóźnione lub niedostarczone dostawy od dostawców. 7.3 Nie ponosimy również odpowiedzialności za jakiekolwiek zmiany produktów lub cech produktów dokonane przez odpowiedniego dostawcę lub producenta oraz inne czynniki poza naszą kontrolą. 7.4 Siła wyższa Wydarzenia takie jak wojny, klęski żywiołowe, konflikty pracownicze, decyzje władz, brak dostaw od dostawców, kosztowne okoliczności i podobne wydarzenia, które są poza naszą kontrolą i które nie mogły być przewidziane, klasyfikowane są jako siła wyższa. Oznacza to, że Barista i Espresso są zwolnione z obowiązków wypełnienia zawartych umów.
8. Powiadomienie dla klientów spoza EU (oraz klientów w Norwegii, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii)
Prosimy o kontakt z nami przed dokonaniem zakupu w naszym sklepie internetowym. Niestety nie możemy zaoferować 14-dniowego prawa do zwrotu z powodu ewentualnych kwestii celnych związanych z VAT i podatkami importowymi. Utrzymujemy jednak 1-letnią gwarancję na wszystkie nasze produkty, ale koszty wysyłki związane z naprawami są odpowiedzialnością klienta.
Nasze ceny dla klientów spoza EU nie obejmują VAT (szwedzkiego VAT-u). VAT i podatki importowe są odpowiedzialnością klienta i prawdopodobnie będą naliczane na granicy.
Klienci w Wielkiej Brytanii: Minimalna wartość zamówienia wynosi £135. Nasz sklep nie nalicza VAT-u dla klientów spoza EU. W przypadku zamówień poniżej £135 musimy naliczyć brytyjski VAT przy sprzedaży, co nasz sklep internetowy obecnie nie może zrobić. Dziękujemy za zrozumienie.
9. Informacje o produktach
Zastrzegamy sobie prawo do błędów drukarskich na tej stronie internetowej oraz do wyczerpania zapasów produktów. Nie gwarantujemy, że zdjęcia odwzorowują dokładny wygląd produktów, ponieważ mogą wystąpić różnice w kolorze w zależności od ekranu, jakości zdjęcia i rozdzielczości. Zawsze staramy się pokazywać produkty tak dokładnie, jak to możliwe.
10. Zmiany warunków
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w warunkach w dowolnym momencie. Zmiany w warunkach będą publikowane online na stronie internetowej. Zrewidowane warunki uznaje się za zaakceptowane w związku z zamówieniami lub wizytami na stronie internetowej.
11. Dane osobowe i prywatność
Prosimy zapoznać się z naszą polityką prywatności w celu uzyskania dalszych informacji.
12. Pomóż nam pomóc Tobie
O jeśli masz jakiekolwiek pytania O dotyczące produktów, które oferujemy na naszej stronie internetowej, prosimy o kontakt z nami przed złożeniem zamówienia. W ten sposób możemy uniknąć wysyłania produktów, które mogą nie spełniać Twoich oczekiwań. Pomóż nam pomóc Tobie.