Czy potrzebujesz wynająć wózek z kawą?
Wyjeżdżamy w pełni wyposażonym wózkiem kawowym z doświadczonym barista Na wesela, targi, imprezy, spotkania samochodowe i inne wydarzenia firmowe w całym Sztokholmie. Wszystko w cenie – kawa, sprzęt, kubki itp.
Co jest wliczone?
Profesjonalista barista, Zważ swoją własną kawę specjalną, kompletny sprzęt do espresso i młynek, transport i przygotowanie, kubki, cukier, aromaty, mleko i wiele więcej! Bezproblemowo – zajmiemy się wszystkim!
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
Kategorie
Transport i instalacja
Jak daleko od Sztokholmu jedziesz?
Zakładamy, że Järna i dostarczamy na terenie całego Sztokholmu. Transport do 40 km jest wliczony w cenę. W przypadku dłuższych odległości klient musi zapłacić. Organizowaliśmy również imprezy w Kopenhadze na życzenie klienta, więc wszystko jest możliwe!
Co się dzieje? O Czy pada deszcz?
Mamy ze sobą namiot 10x10m na wypadek deszczu!
Czy potrzebujesz prądu trójfazowego?
Nie, nasz sprzęt jest przystosowany do zasilania domowego o napięciu 230V/10A.
Czy jesteś odpowiedzialny za sprzątanie po zdarzeniu?
Oczywiście! Pakujemy i deponujemy sprzęt, a po naszym wyjeździe dbamy o porządek.
Jak wygląda montaż i demontaż?
Instalacja
Zazwyczaj przyjeżdżamy dzień przed wydarzeniem, aby ustawić wózek z kawą i sprzęt oraz przeprowadzić jazdę próbną, aby upewnić się, że wszystko działa prawidłowo przed wydarzeniem. Zazwyczaj zajmuje to około 1,5-2 godzin.
Demontaż
Demontaż trwa ok. 1-1,5 godziny
Serwis kawowy
Czy można podawać mleko bezkofeinowe, owsiane lub bez laktozy?
Tak! Wszystkie nasze pakiety zawsze zawierają przynajmniej jedną roślinną alternatywę (Oatly Ikaffe) i są bezlaktozowe. Zazwyczaj nie mamy kawy bezkofeinowej, ale można ją dodać.
Jakie masz aromaty?
Oferujemy szeroki wybór różnorodnych aromatów. Klient ma możliwość zamówienia opcjonalnych aromatów, które są dostępne w naszym sklepie internetowym na potrzeby jego wydarzenia. Zapoznaj się z naszą ofertą aromatów. Tutaj.
Czy serwujecie napoje matcha?
Tak, oferujemy również napoje matcha, takie jak matcha latte, dirty matcha, matcha tea itp. W formularzu rezerwacji możesz stworzyć własne menu na daną okazję.
Własna marka
Czy można mieć własne kubki z nadrukiem?
Tak, zdecydowanie możemy to rozwiązać. Potrzebujemy tylko pliku PNG do wydruku. Prosimy pamiętać, że czas realizacji zamówienia na kubki z nadrukiem wynosi około 3 tygodnie, dlatego prosimy o wcześniejsze zamówienie. Za kubki z własnym nadrukiem pobierana jest dodatkowa opłata.
Czy można zaprojektować własny wzór na wózku do kawy?
Oczywiście! Możemy wydrukować spersonalizowany panel przedni do wózka kawowego z dowolnym logo lub napisem. Prosimy pamiętać, że dostawa zajmuje około 3 tygodni, dlatego prosimy o wcześniejsze zamówienie. Za samodzielny druk pobierana jest dodatkowa opłata, oprócz ceny podstawowej.
Czy masz inne, dostosowywalne elementy do brandingu?
Oferujemy również możliwość wydrukowania spersonalizowanego menu z Twoim logo lub projektem. Prosimy pamiętać, że dostawa trwa około 3 tygodni. Za tę usługę pobierana jest dodatkowa opłata.
Warunki rezerwacji i anulowania
Jak działa anulowanie?
Rezerwacja bez własnego druku
Jeśli anulujesz rezerwację, skontaktuj się z nami co najmniej 36 godzin przed dniem wydarzenia. O Klient nie zostanie obciążony żadną opłatą.
Rezerwacja z własnym nadrukiem
W przypadku rezerwacji z własnym nadrukiem, wymagamy przedpłaty na pokrycie kosztów druku, np. kubków, szyldów lub spersonalizowanego menu dla klienta. W związku z tym, w przypadku odwołania rezerwacji, przedpłata nie podlega zwrotowi.
Zapytanie ofertowe i rezerwacyjne
Znajdź nas
Billstavägen 74
153 95 Järna, Szwecja
info@barista-espresso.Widzieć
Poniedziałek-Czwartek, 12:00-23:00
Piątek i sobota, 12:00-22:00
Niedziela, Zamknięte