Hoppa till innehåll
Loading image:

Ekspres do kawy, kawa specjalna, barista i obsługę imprez wszelkiego typu!

Wynajmij mobilny wózek do kawy i Barista

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Transport i instalacja

Jak daleko od Sztokholmu jedziesz?

Zakładamy, że Järna i dostarczamy na terenie całego Sztokholmu. Transport do 40 km jest wliczony w cenę. W przypadku dłuższych odległości klient musi zapłacić. Organizowaliśmy również imprezy w Kopenhadze na życzenie klienta, więc wszystko jest możliwe!

Co się dzieje? O Czy pada deszcz?

Mamy ze sobą namiot 10x10m na wypadek deszczu!

Czy potrzebujesz prądu trójfazowego?

Nie, nasz sprzęt jest przystosowany do zasilania domowego o napięciu 230V/10A.

Czy jesteś odpowiedzialny za sprzątanie po zdarzeniu?

Oczywiście! Pakujemy i deponujemy sprzęt, a po naszym wyjeździe dbamy o porządek.

Jak wygląda montaż i demontaż?

Instalacja

Zazwyczaj przyjeżdżamy dzień przed wydarzeniem, aby ustawić wózek z kawą i sprzęt oraz przeprowadzić jazdę próbną, aby upewnić się, że wszystko działa prawidłowo przed wydarzeniem. Zazwyczaj zajmuje to około 1,5-2 godzin.

Demontaż

Demontaż trwa ok. 1-1,5 godziny

Serwis kawowy

Czy można podawać mleko bezkofeinowe, owsiane lub bez laktozy?

Tak! Wszystkie nasze pakiety zawsze zawierają przynajmniej jedną roślinną alternatywę (Oatly Ikaffe) i są bezlaktozowe. Zazwyczaj nie mamy kawy bezkofeinowej, ale można ją dodać.

Jakie masz aromaty?

Oferujemy szeroki wybór różnorodnych aromatów. Klient ma możliwość zamówienia opcjonalnych aromatów, które są dostępne w naszym sklepie internetowym na potrzeby jego wydarzenia. Zapoznaj się z naszą ofertą aromatów. Tutaj.

Czy serwujecie napoje matcha?

Tak, oferujemy również napoje matcha, takie jak matcha latte, dirty matcha, matcha tea itp. W formularzu rezerwacji możesz stworzyć własne menu na daną okazję.

Własna marka

Czy można mieć własne kubki z nadrukiem?

Tak, zdecydowanie możemy to rozwiązać. Potrzebujemy tylko pliku PNG do wydruku. Prosimy pamiętać, że czas realizacji zamówienia na kubki z nadrukiem wynosi około 3 tygodnie, dlatego prosimy o wcześniejsze zamówienie. Za kubki z własnym nadrukiem pobierana jest dodatkowa opłata.

Czy można zaprojektować własny wzór na wózku do kawy?

Oczywiście! Możemy wydrukować spersonalizowany panel przedni do wózka kawowego z dowolnym logo lub napisem. Prosimy pamiętać, że dostawa zajmuje około 3 tygodni, dlatego prosimy o wcześniejsze zamówienie. Za samodzielny druk pobierana jest dodatkowa opłata, oprócz ceny podstawowej.

Czy masz inne, dostosowywalne elementy do brandingu?

Oferujemy również możliwość wydrukowania spersonalizowanego menu z Twoim logo lub projektem. Prosimy pamiętać, że dostawa trwa około 3 tygodni. Za tę usługę pobierana jest dodatkowa opłata.

Warunki rezerwacji i anulowania

Jak działa anulowanie?

Rezerwacja bez własnego druku

Jeśli anulujesz rezerwację, skontaktuj się z nami co najmniej 36 godzin przed dniem wydarzenia. O Klient nie zostanie obciążony żadną opłatą.

Rezerwacja z własnym nadrukiem

W przypadku rezerwacji z własnym nadrukiem, wymagamy przedpłaty na pokrycie kosztów druku, np. kubków, szyldów lub spersonalizowanego menu dla klienta. W związku z tym, w przypadku odwołania rezerwacji, przedpłata nie podlega zwrotowi.

Zapytanie ofertowe i rezerwacyjne

Znajdź nas

Billstavägen 74
153 95 Järna, Szwecja
info@barista-espresso.Widzieć

Poniedziałek-Czwartek, 12:00-23:00
Piątek i sobota, 12:00-22:00
Niedziela, Zamknięte

Ładowanie obrazu:
Back to top
Liquid error (layout/theme line 407): Could not find asset snippets/navidium-scripts.liquid